Royal IHC kiest opnieuw voor servicedesk en on-site support van Fujitsu

Royal IHC en Fujitsu Nederland hebben een nieuw vijfjarig contract getekend voor de servicedesk en on-site support van de 2.700 Royal IHC-medewerkers. Daarnaast werkt Fujitsu aan een proof of concept (POC) voor de uitrol van de moderne werkplek, die voor medio 2023 gepland staat.

De afgelopen vijf jaar was Fujitsu ook al verantwoordelijk voor de IT-servicedesk en on-site support. “Aan het einde van ons contract hebben we bij verschillende leveranciers offertes aangevraagd”, aldus Jan van de Wouw, Goup IT Director van Royal IHC. “Daaruit bleek al snel dat Fujitsu wederom het beste bij ons past. Tijdens een zorgvuldig consultancytraject hebben we samen onze behoefte vastgesteld, namelijk een betrouwbare partner die met een servicedesk en on-site support onze eindgebruikers maximaal en continue bedient. Om dit te bereiken gaat Fujitsu de servicedesk verder standaardiseren en blijft daarbij hoge kwaliteit service verlenen. Naast de continuering en verbetering van de servicedesk en on-site support kijken we uit naar de aanvullende samenwerking, waarin Fujitsu ons ondersteunt bij het waarmaken van onze moderne werkplek.”

Standaardisatie

Met ingang van het nieuwe contract zal Fujitsu de servicedesk 24/7 hosten vanuit het global delivery center in Lissabon. Vanuit hier kan Fujitsu garantie geven op bemensing en aanwezigheid van de juiste kennis en ervaring. Zo wordt de service meer gestandaardiseerd waardoor de eindgebruiker snel geholpen wordt en wat voor Royal IHC veel kostenefficiëntie oplevert. “Met de verhuizing van onze servicedesk naar Lissabon kunnen wij Royal IHC nog gerichter en effectiever helpen”, aldus Davy van Iersel, Managing Director van Fujitsu Nederland. “Door onze samenwerking in de afgelopen jaren weten we precies waar de behoefte van de medewerkers van Royal IHC liggen. Deze ervaring nemen wij ook weer mee in de komende vijf jaar, waarbij bereikbaarheid, standaardisatie en efficiëntie voorop staan. Bovendien werken we hard aan de proof of concept voor de moderne werkplek, waarbij we graag een werkplekservice gebaseerd op moderne technologie willen bieden.”

Auteur |   ·   woensdag 11 mei, 2022

Deel dit artikel

Lees meer ICT nieuwsnaar homepage »

‘Ik wilde eigenlijk nooit werknemers aannemen’

‘Ik wilde eigenlijk nooit werknemers aannemen’

Jack Kuiper staat op zijn 62ste nog altijd aan het hoofd van Documizers Ontwikkelingen in technologie gaan zo snel, dat moet je aan jongere generaties overlaten, dacht Jack Kuijper altijd. Toch staat hij na twintig jaar, op zijn 62ste, nog altijd aan het hoofd van Documizers, leverancier van oplossingen voor documentprocessen, waarmee hij klanten zoals

Fujitsu en Deep Instinct werken samen tegen ransomware

Fujitsu en Deep Instinct werken samen tegen ransomware

Fujitsu kondigt vandaag een samenwerking aan met Deep Instinct, het allereerste bedrijf dat end-to-end deep learning gebruikt voor cybersecurity. Samen lanceren ze een unieke anti-ransomwaredienst, waarmee de meest geavanceerde bedreigingen – bekend en onbekend – in minder dan twintig miliseconden onschadelijk worden gemaakt. Fujitsu en Deep Instinct bieden hiermee de snelste en meest effectieve beveiligingsoplossing van

Fujitsu en Microsoft gaan samenwerken aan duurzaamheidstransformatie

Fujitsu en Microsoft gaan samenwerken aan duurzaamheidstransformatie

Fujitsu Limited en Microsoft Corporation kondigen een vijfjarig strategisch partnership aan en breiden daarmee hun bestaande samenwerking uit. Binnen het partnership investeren beide bedrijven in de ontwikkeling van innovatieve Fujitsu Uvance-oplossingen. Fujitsu en Microsoft gebruiken verschillende Microsoft Cloudplatforms en toonaangevende technologieën, waarmee ze digitaal transformeren hoe organisaties duurzamere oplossingen ontwikkelen die inspelen op maatschappelijke behoeften. 

Fujitsu lanceert Fujitsu Kozuchi

Fujitsu lanceert Fujitsu Kozuchi

Tijdens Activate Now Technology Summit in Madrid heeft Fujitsu haar gloednieuwe AI-platform gelanceerd (codenaam: Kozuchi). Het nieuwe platform geeft commerciële gebruikers wereldwijd de beschikking over krachtige technologieën op het gebied van AI en Machine Learning. Dankzij Kozuchi kunnen organisaties uit bijvoorbeeld: productie, detailhandel, financiën en gezondheidszorg, geavanceerde AI-technologie gebruiken als oplossing voor hun zakelijke uitdagingen. Om ervoor

Linden-IT breidt uit naar Zweden

Linden-IT breidt uit naar Zweden

Detacheringsbureau Linden-IT breidt per direct uit naar Zweden. De IT-dienstverlener gaat bedrijven vanuit Stockholm ondersteunen bij de detachering van IT-professionals, onder andere op het gebied van support, cloud en applicaties. Dit is na Portugal het tweede buitenlandse kantoor van Linden-IT, waarmee de uitbreiding een logische stap is binnen de internationale groeiambitie. In eerste instantie gaat

In samenwerking met

banner

Dossiers

Partnerdossiers



ICTtrends.nl

ICTtrends.nl is het platform voor en over IT en IT-management. Behalve de belangrijkste trends en nieuwsfeiten in de IT-wereld biedt ICTtrends.nl ook achtergronden en praktische handvatten.

Contact

ICTtrends.nl
Telefoon: 020 – 760 2671 (werkdagen)
Mail: redactie@icttrends.nl

ICT rubrieken