Brink lanceert digitale bouwadministratietool DEDDO

Applicatie maakt administratie voor zzp’ers in de bouw makkelijker

DEDDO, het digitale gereedschap waarmee zelfstandige ondernemers in de bouw hun bouwadministraties organiseren, is vandaag officieel gelanceerd door management-, advies- en softwarebedrijf Brink. DEDDO biedt zzp’ers een eenvoudige calculatie-, offerte- en facturatieoplossing aan, waardoor zij meer tijd overhouden voor hun passie: bouwen.

Met meer dan vijftig jaar ervaring in het ontwikkelen van calculatiesoftware gelooft Brink Software dat calculeren, offreren en factureren sneller, accurater en eenvoudiger kan. “Wij willen het bouwproces verbeteren door meer structuur aan te brengen in de digitale administratie. Dat zit in ons DNA”, zegt Maurice Wierckx, product owner van DEDDO. “Vakmensen in de bouw moeten meer grip op hun bouwadministratie krijgen, zonder dat zij hier ’s avonds of in het weekend nog aan hoeven te werken. Het resultaat is een betere werk-privébalans.”

Gebruikersgemak voorop

Door nauw in contact te zijn met gebruikers, ontwikkelt en verbetert DEDDO zijn software continu. Het bedrijf kiest daarbij bewust voor een servicegerichte aanpak en stelt gebruikersgemak voorop. Wierckx: “We werken regelmatig samen met een groep gebruikers, zodat wij onze applicatie en service kunnen optimaliseren en kunnen door ontwikkelen. Door echt naar hen te luisteren, komen we erachter wat hun pijnpunten zijn. Op die manier kunnen we snel valideren of wat wij ontwikkelen werkt of nog aanpassing nodig heeft. Mede hierdoor bevat DEDDO gebruiksvriendelijke functionaliteiten waar onze doelgroep echt behoefte aan heeft, zoals de mogelijkheid om via Whatsapp of een ingebouwde chatbox direct vragen te kunnen stellen.”

Slimmer werken leidt tot efficiëntie

DEDDO gelooft dat slimmer werken leidt tot efficiëntie: met meer overzicht en inzicht in projecten en bedrijfsvoering, krijgt een klant meer gedaan in evenveel of zelfs minder tijd. Wierckx: “Zzp’ers in de bouw vinden hun administratie geen onbelangrijke klus, maar ook zeker geen activiteit waar ze energie van krijgen. Met onze oplossing willen we dit proces efficiënter maken door zoveel mogelijk zorgen van de zzp’er uit handen te nemen. Onze ervaring leert dat zij meer overzicht, inzicht en rust ervaren in hun werk wanneer de administratie beter is georganiseerd. Zo kunnen zij zich focussen op waar ze goed in zijn, namelijk bouwen.”

Auteur |   ·   woensdag 22 mrt, 2023

Deel dit artikel

Lees meer ICT nieuwsnaar homepage »

Document-automatisering bespaart bouwbranche tijd en geld

Document-automatisering bespaart bouwbranche tijd en geld

Aannemers, projectontwikkelaars en producenten van bouwproducten zoals vloeren en stenen. Ze klopten in de afgelopen jaren allemaal bij Documizers aan om hun documentstroom in kaart te brengen en automatiseren. Thunnissen – een middelgrote, eigentijdse ontwikkelende aannemer uit Heemstede – is de twintigste klant die in korte tijd 500 werkuur op jaarbasis bespaarde, en betrouwbaarheid in

Nieuwe DSA-wetgeving uitdaging digitale marketeers

Nieuwe DSA-wetgeving uitdaging digitale marketeers

De nieuwe DSA-wetgeving (Digital Service Act van de EU) die sinds 1 januari ook geldt voor kleinere digitale ondernemers, vormt een flinke uitdaging voor digitale marketeers, aldus Nasser al Kamouchi, directeur van de Whello Group uit Amsterdam. Hij ziet nadelen als minder effectieve marketing, een lagere ROI en toenemende kosten (met alle risico’s, zie verderop),

Nieuwe innovatieve documentoplossing bespaart jaarlijks honderden uren

Nieuwe innovatieve documentoplossing bespaart jaarlijks honderden uren

Documizers heeft onlangs haar nieuwe innovatieve dienst voor documentautomatisering DocuFlow geïntroduceerd. De meeste bestaande klanten zoals bijvoorbeeld de KNVB, FNV, Schipper accountants en Dille & Kamille zijn inmiddels naar tevredenheid over op deze betaalbare online documentoplossing van Nederlandse makelij. DocuFlow bespaart het gemiddelde bedrijf of organisatie niet alleen honderden uren aan werk en dus heel veel tijd en geld, maar voorkomt ook fouten en zorgt voor een professionele & uniforme werkwijze.

Rol Chief Information Security Officers steeds belangrijker

Rol Chief Information Security Officers steeds belangrijker

Vanwege toenemende digitale risico’s in het bedrijfsleven, wordt de aanwezigheid van Chief Information Security Officers (CISO) steeds crucialer. Dit blijkt uit de Global CISO Survey, een analyse van in totaal 262 CISO’s in Europa, de VS en Australië, uitgevoerd door executive search- en leadership consultancyfirma Heidrick & Struggles. Met de belangrijker wordende functie nemen ook

Artificial Intelligence op de supportdesk

Artificial Intelligence op de supportdesk

In een wereld waar technologie constant evolueert, verandert de traditionele rol van IT als technische ondersteuning voor gebruikers mee. Kunstmatige intelligentie, of Artificial Intelligence (AI), wordt steeds meer integraal onderdeel van de ondersteuningservaring: hierdoor vervagen de grenzen tussen mens en machine. Gerbert Jan Valk, CEO Linden-IT Door AI verandert ook de rol van een IT-supportmedewerker.

In samenwerking met

banner

Dossiers

Partnerdossiers



ICTtrends.nl

ICTtrends.nl is het platform voor en over IT en IT-management. Behalve de belangrijkste trends en nieuwsfeiten in de IT-wereld biedt ICTtrends.nl ook achtergronden en praktische handvatten.

Contact

ICTtrends.nl
Telefoon: 020 – 760 2671 (werkdagen)
Mail: redactie@icttrends.nl

ICT rubrieken