Royal IHC kiest voor service desk en on-site support van Fujitsu

Royal IHC en Fujitsu hebben een vijfjarig contract getekend voor de service desk en on-site support van de ruim zevenentwintighonderd Royal IHC-medewerkers. Het Japanse technologiebedrijf gaat er de komende jaren voor zorgen dat de medewerkers van Royal IHC efficiënt en gebruiksvriendelijk te woord worden gestaan en geholpen worden aan het bureau. Vanaf 1 juli is Fujitsu verantwoordelijk voor de service desk en on-site support van Royal IHC.

De afgelopen jaren was Royal IHC zelf verantwoordelijk voor het leveren van de service desk en on-site support dienstverlening aan de organisatie. De veranderingen binnen Royal IHC hebben er toe geleid dat Royal IHC op zoek ging naar een partner die dit van hen kon overnemen. “Royal IHC kent meerdere locaties en type devices. Om klaar te zijn voor de toekomstige internationale veranderingen binnen Royal IHC hebben we gekozen om een marktpartij te selecteren die met ons mee kan groeien. Met Fujitsu hebben wij de partner binnengehaald die, mede door haar ervaring in binnen én buitenland, deze uitdagingen goed overziet en hierop kan inspelen”, aldus Jan van de Wouw, Group IT Director van Royal IHC.

Toekomstbestendige servicedesk met on-site support
Royal IHC is op zoek naar een efficiënte en kost effectieve servicedesk, maar wel met behoud van een goede klanttevredenheid. “Fujitsu biedt Royal IHC een dienstverlening die per maand op- en afgeschaald kan worden, zoals het leveren van diensten tijdens kantooruren of 24-uurs support met eventuele uitbreiding naar het buitenland”, zegt Bas de Reus, algemeen directeur Fujitsu Nederland. Fujitsu heeft de afgelopen jaren een goede naam opgebouwd binnen de maritieme sector. Diverse bedrijven deden al eerder een beroep op de kennis en oplossingen van het ICT-bedrijf. “Deze ervaring kunnen wij goed inzetten om de Royal IHC-medewerkers IT-oplossingen te bieden die de verschillende functies en werkstijlen in deze organisatie ondersteunen.

 

Auteur |   ·   woensdag 21 jun, 2017

Deel dit artikel

Lees meer ICT nieuwsnaar homepage »

Linden-IT hoogste nieuwe binnenkomer MT1000 

Linden-IT hoogste nieuwe binnenkomer MT1000 

Detacheringsbureau Linden-IT is de hoogste nieuwe binnenkomer in de sector ICT Detachering & Outsourcing van de vandaag bekendgemaakte MT1000, het grootste onderzoek onder zakelijke beslissers naar de kwaliteit en populariteit van zakelijke dienstverleners in Nederland. De Amsterdamse arbeidsbemiddelaar van IT-professionals is in hun categorie op de vierde plaats geëindigd. De MT1000 ranglijst is dit jaar

Inhuren.com lanceert eerste digitale uitzendplatform van Nederland

Inhuren.com lanceert eerste digitale uitzendplatform van Nederland

Het Haagse uitzendbureau Inhuren.com heeft een innovatief uitzendplatform gelanceerd. Via dit platform kunnen meer dan tweehonderd opdrachtgevers hun opdrachten voortaan zelf uitzetten onder alle flexmedewerkers van Inhuren.com. Deze kunnen zich vervolgens hiervoor eenvoudig online aanmelden, zonder tussenkomst van een medewerker. Binnen drie maanden wil de uitzendspecialist ten minste de helft van alle opdrachten via het platform invullen.

Rijkswaterstaat gunt ICT servicedesk aan Fujitsu

Rijkswaterstaat gunt ICT servicedesk aan Fujitsu

Rijkswaterstaat heeft de aanbesteding eerste- en tweedelijns support werkzaamheden kantoorautomatisering gegund aan Fujitsu. De ICT servicedesk, lokale ondersteuning en voorraadbeheer zijn de komende drie jaar in handen van het Japanse IT-bedrijf. Het contract kan daarna drie keer met een jaar verlengd worden. Fujitsu verzorgde de laatste vier jaar al de ICT servicedesk van Rijkswaterstaat. De

NL-Fund financiert 80 miljoen euro aan contracten

NL-Fund financiert 80 miljoen euro aan contracten

NL-Fund heeft inmiddels voor 80 miljoen euro aan kasstromen bevoorschot en verwacht dit jaar de 100 miljoen te overschrijden. Uit recente cijfers van het CBS blijkt dat veel MKB-bedrijven behoefte hebben aan alternatieve financieringsvormen, met name om uitbreiding te bekostigen Het afgelopen jaar is met ICT-Fund, een fonds dat zich richt op ICT-bedrijven, voor 10

Majid Al Futtaim kiest Flexible SD-WAN van Orange Business Services

Majid Al Futtaim kiest Flexible SD-WAN van Orange Business Services

Majid Al Futtaim (MAF) Retail maakt vanaf vandaag gebruik van Flexible SD-WAN van Orange Business Services. De retail-gigant uit Dubai gaat deze gebruiken om cloudtoepassingen te verbinden, de klantervaring te verbeteren en het regionale retailaanbod digitaal te transformeren. MAF Retail, dat de exclusieve franchiserechten bezit om Carrefour te exploiteren naar 38 markten in het Midden-Oosten,

In samenwerking met

banner

Dossiers

Partnerdossiers



ICTtrends.nl

ICTtrends.nl is het platform voor en over IT en IT-management. Behalve de belangrijkste trends en nieuwsfeiten in de IT-wereld biedt ICTtrends.nl ook achtergronden en praktische handvatten.

Contact

ICTtrends.nl
Telefoon: 020 – 760 2671 (werkdagen)
Mail: redactie@icttrends.nl

ICT rubrieken